In cadrul acestui topic vor fi prezentate supermarketurile la nivel local, deschise in cel mult trei orase.
Hypermarket PIC Pitesti
http://www.hanuancutei.com/forum/index.php?showtopic=8058.
Prezentare Hyperpic
QUOTE |
Hyperic este singurul hipermarket cu capital integral romanesc, parte a grupului Pic, ce s-a infiintat in Pitesti, in anul 1991, avandu-i ca actionari pe fratii Ilie si Cornel Penescu. Obiectul de activitate al firmei il constituie operatiunile de productie, comert si distributie produse alimentare, transport marfa, constructii si servicii de taximetrie, editura. |
QUOTE |
Adresa: DN 65B, Km. 3 + 810 m (la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti - http://hyperpic.lx.ro/harta_mare.php) Telefon: 0248 208 200 Fax: 0248 208 202 Site: http://www.hyperpic.ro (in constructie); site-ul vechi: http://hyperpic.lx.ro/ |
Supermarket Wolf
http://www.hanuancutei.com/forum/index.php?showtopic=8058.
Prezentare Supermarket Wolf
QUOTE |
Supermarket Wolf Bran a fost inaugurat in 23 August 2004, iar cel din Campulung-Muscel in 10 august 2006. Magazinul din Bran se intinde pe o suprafata de 1500 mp. Spatiul include sala de vanzare, anexe precum si parcare. Supermarketul cuprinde toate sectiunile pe care le are un hipermarket. Clientii au acces la o gama larga de produse, pe rafturi fiind expuse de la produse foarte ieftine pana la marfuri rafinate, de lux. In Supermarket Wolf se comercializeaza foarte multe produse ale furnizorilor locali. Intr-un spatiu modern, amenajat la standardele marilor lanturi internationale de retail, unitatea pune in vanzare peste 7500 de produse de carmangerie, lactate, panificatie, diverse alimente conservate sau preambalate, sucuri, cosmetice, detergenti si cafea, bauturi racoritoare, articole de uz casnic, produse igienico-sanitare, mare parte din acestea fiind sub regim de auto-servire. Aveti posibilitatea de a achizitiona platind cu card si bonuri de masa. Posesorii cardurilor de fidelitate vor putea beneicia de discounturi sau vor putea castiga premii diverse la atingerea unei anumite valori a cosului de cumparaturi. Supermarketul ofera livrare la domiciliu si o revista lunara cu produsele existente si oferte promotionale. |
QUOTE | ||||
Wolf Bran
Wolf Campulung-Muscel
|
Imi cer scuze ca scriu despre alt magazin in topicul tau, dar nu am putut deschide topic nou.
Vroiam sa va intreb daca ati auzit de supermarketurile Ethos.
http://www.ivet.ro/
Au 16 magazine, 12 in Bucuresti si 4 in tara. Nu au o imagine unitara, unele din ele mergand pe culorile de dupa rebranding (rosu, alb si portocali) , iar altele pe cele vechi galben si albastru.
Initial au fost niste magazine micute, acum se extind tot mai mult si deschid magazine tot mai mari.
In Bucuresti sunt pozitionate in cartiere, in Pitesti, Slatina, Mioveni si campu Lung central.
Daca ati auzit de ele, ce parere aveti? Preturi, produse, calitatea serviciilor etc?
Da, am cumparat de la ei si sunt ok. Nu exceleaza in nimic, dar nici nu lasa de dorit, sunt niste supermarketuri normale.
Bine ai venit la Han, ummagumashine!
Sa inteleg ca esti reprezentant al magazinului si realizezi un mini-studiu de piata pe online, ceea ce este laudabil!
Am auzit de Ethos, dar nu cred ca am fost vreodata intr-un magazin din retea. Dar am unul prin apropiere, ajung intr-o seara.
Deocamdata, referitor la ce am gasit pe site: preturile sunt relativ ok pentru un supermarket, insa... ofertele nu sunt actualizate, ceea ce nu e tocmai bine. Totodata, ca analiza a traficului pe site folositi statcounter si trafic. Pentru informatii detaliate, va recomand Google analytics.
Daca vrei, trimite-mi o prezentare detaliata a Ethos (dupa cum au celelalte supermarketuri), pentru a-l prezenta intr-un topic separat.
Later edit: stai ca acum am vazut ca site-ul se numeste Ivet. Inteleg ca Ethos.ro e inregistrat de mult, dar de ce nu va luati ceva gen www.magazineleethos.ro ?
Multumesc si bine v-am gasit!
Da lucrez aici de putin timp...site-ul va fi oricum schimbat, vor fi facute studii cu agentii de specialitate etc., dar eram curioasa sa vad daca a auzit cineva de Ethos si cum este perceput, eu recunosc ca pana sa merg la ei nu auzisem nimic. Acum intentia este sa se puna la punct pentru ca totusi desi are vanzari destul de bune nu prea este cunoscut si nu are inca o pozitionare clara.
Asa sunt multe de facut, semnalizare interioara, promovare, site, pozitionare, stabilit un slogan, dar le vom lua pe rand.
Cat despre trafic si astea stiu, am lucrat la o firma de web, dar oricum multumesc de informatii .
O sa-ti trimit si o prezentare, dar sa ma gandesc daca acum sau dupa ce schimb site-ul.
Oricum astept si parerea ta dupa o vizita in magazin...si sa-mi spui si in care ai mers, sunt destul de diferite intre ele.
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)