HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Ce Pot Face Aproximativ 64kb...
CrazyGod
mesaj 7 Mar 2003, 05:52 PM
Mesaj #1


Musteriu
*

Grup: Musterii
Mesaje: 34
Inscris: 7 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 34



Da... 64kb? Hmmm, cam putin nu? Pai 64Kb poate sa aiba un fisier text, un document, o imagine de calitate medie... deci ce este asa de special? Daca v-as spune ca in 64Kb poti sa realizezi o prezentare de sa lasi cu gura cascata auditoriu, ma credetil? Cee? Nu este posibil? smile.gif Okey biggrin.gif
Dupa acest mic monolog iata si link-urile :
http://www.scene.org/front.php

in special:
http://www.scene.org/file.php?file=/partie...al.zip&fileinfo (65kb) si
http://www.scene.org/file.php?file=/partie...al.zip&fileinfo (168kb)

Astept parerile voastre.

Si pentru cei care se intreaba in ce limbaj de programare au fost realizate... Raspuns: asamblare. Enjoy! wink.gif

P.S. pentru rularea acestora recomand utilizatorilor de windows sa foloseasca minim DirectX8 si un sistem pe al aprox 450 Mhz minim.
Pentru utilizatorii de Linux recomand utilizarea winex 2.2.1 (minim) pentru a putea rula demo-urile.


--------------------
Newton a spus "Sa fie lumina!" si... s-a oprit curentul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai
mesaj 7 Mar 2003, 05:56 PM
Mesaj #2


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



Good point!
Dar cati programatori experti in ASM sunt pe lumea asta?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrazyGod
mesaj 7 Mar 2003, 10:08 PM
Mesaj #3


Musteriu
*

Grup: Musterii
Mesaje: 34
Inscris: 7 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 34



Programatori experti... hmmm... ma crezi daca iti spun ca fr08final (al doilea) a fost facut de un somer din Germania? smile.gif Sunt destui programatori in ASM dar trebuie sa ai si putina imaginatie si putin talent pentru a ajunge la un rezultat cum sunt demourile astea smile.gif .


--------------------
Newton a spus "Sa fie lumina!" si... s-a oprit curentul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Promo Contextual
mesaj 7 Mar 2003, 10:08 PM
Mesaj #


ContextuALL









Go to the top of the page
 
Quote Post
Edi
mesaj 12 Mar 2003, 03:41 AM
Mesaj #4


Musteriu
*

Grup: Musterii
Mesaje: 27
Inscris: 12 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 74



Superb! Stiu de mult timp prezentarile astea! Cele mai adevarate. Ai uitat sa precizezi si cam de cata memorie ai nevoie...avand in vedere ca trec cateva sute de MB prin memorie cat timp ruleaza prezentarea.


--------------------
Always look on the bright side of life...Don't worry, be happy!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrazyGod
mesaj 12 Mar 2003, 06:47 PM
Mesaj #5


Musteriu
*

Grup: Musterii
Mesaje: 34
Inscris: 7 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 34



errr... da smile.gif . Este nevoie de aproximativ 128 Mb RAM.


--------------------
Newton a spus "Sa fie lumina!" si... s-a oprit curentul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cain
mesaj 21 Mar 2003, 02:38 PM
Mesaj #6


Domnitor
******

Grup: EmailInvalid
Mesaje: 1.533
Inscris: 18 March 03
Forumist Nr.: 93



Ceva de speriat... ce a putut sa faca ala in 64 k ... S U P E R B !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hellmaker
mesaj 17 Mar 2004, 09:53 PM
Mesaj #7


Computer Scientist
*

Grup: Musterii
Mesaje: 9
Inscris: 17 March 04
Forumist Nr.: 2.627



Nu stiu cati programatori de assembler sunt, dar The Product a fost facut folosind DirectX-ul iar comprimarea s-a facut cu un UPX modificat de ryg. Oricum au facut o treaba buna. Cei interesati pot sa downloadeze si alte demo-uri de pe site-urile de mai jos

Site-ul demo-ului: http://theproduct.de/
Site-ul "programatorului principal", dierk "chaos" ohlerich: http://www.xyzw.de/
Site-ul grupului care a facut demo-ul: http://www.farb-rausch.com/


--------------------
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trustbyte
mesaj 17 Mar 2004, 11:52 PM
Mesaj #8


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 567
Inscris: 5 January 04
Forumist Nr.: 1.705



Am colectie de asa ceva. Cateva cd-uri bune adunate de ceva vreme...

Sunt cativa artisti pe lumea asta care merita tot ce vor ei, pentru ceea ce lasa pe urma... thumb_yello.gif smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menthoru'
mesaj 17 Mar 2004, 11:54 PM
Mesaj #9


Domnitor
******

Grup: EmailInvalid
Mesaje: 1.033
Inscris: 3 September 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 706



Sunt shokat ... bulversat ... incantat ... ce-am vazut e super adevarat.


--------------------
I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
Go to the top of the page
 
+Quote Post
axel
mesaj 18 Mar 2004, 02:47 AM
Mesaj #10


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 6.255
Inscris: 3 October 03
Forumist Nr.: 899



Nu prea a reusit sa ma impresioneze...
Are pe "gratis" acces la ditamai biblioteca DirectX si foloseste muzica midi de proasta calitate si texturi de foarte proasta calitate in 64KB! Sa vedem ce ar fi reusit sa faca in DOS cand ar fi trebuit sa puna tot codul de grafica 3D in codul lui. Probabil ca-i lua 256KB programatorului acesta!

Demo-ul care m-a impresionat cu adevarat a fost un demo de 4KB in DOS care simula primul nivel din Descent (jocul acela 3D cu nave spatiale aparut prin '95). Intr-adevar, traseul era predeterminat, dar reusea sa simuleze perfect inclusiv bulele acelea galbene si animate care te realimentau cu energie!


--------------------
Azi avem.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
menthoru'
mesaj 18 Mar 2004, 08:39 AM
Mesaj #11


Domnitor
******

Grup: EmailInvalid
Mesaje: 1.033
Inscris: 3 September 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 706



Axel: muzica nu este midi decat pe "preloader". restul e totul waveform si nici de prea proasta calitate nu e.


--------------------
I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fargakos
mesaj 19 Mar 2004, 12:35 PM
Mesaj #12


Autorul celui mai interesant Editorial din 2004
*****

Grup: Membri
Mesaje: 740
Inscris: 19 February 04
Din: in centrul salii
Forumist Nr.: 2.276



Cu adevarat impresionant. wink.gif


--------------------
"Daruind vei dobandi!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manuel11g
mesaj 31 Mar 2004, 12:32 PM
Mesaj #13


Musteriu
*

Grup: Musterii
Mesaje: 15
Inscris: 7 September 03
Forumist Nr.: 727



Cu adevarat a fost foarte bun cel care a creat demo-urile acestea.
Asa ca ma puteti ajuta si pe mine sa invat ASM . Poate voi resusi si eu ceva la jumatate din frumusetea aceluia
Mai precis stiti vreun tutorial de calitate?


--------------------
Mess with the best
Die like the rest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trustbyte
mesaj 31 Mar 2004, 12:46 PM
Mesaj #14


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 567
Inscris: 5 January 04
Forumist Nr.: 1.705



http://www.ojuice.net/ressources/links.htm


si apoi daca imi aduc bine aminte E.B.E. are o pasiune spre ASM. incearca sa-i dai un PM.

succes! thumb_yello.gif

altfel, ce parere aveti de asta:

http://http.se.scene.org/pub/demos/scene.o...mo/exd-spot.zip

unul din cele mai reusite, parerea mea.

smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tudy
mesaj 19 Apr 2004, 11:48 AM
Mesaj #15


Forumistul Filosof in 2003
*****

Grup: Membri
Mesaje: 914
Inscris: 22 March 03
Din: Bistrita / Cluj
Forumist Nr.: 112



Cum spunea si hellmaker, demo-urile respective nu sunt facute in ASM. Ele sunt facute folosind DirectX, si apoi comprimate cu un UPX modificat... Toate texturile sunt generate la runtime, folosind formule matematice. Ca fapt divers, echipa respectiva de programatori a realizat recent un joc 3D de 96KB. Detalii in acest articol! spoton.gif

Acest topic a fost editat de Tudy: 19 Apr 2004, 11:49 AM


--------------------
Dintre cei care nu spun nimic, putini sunt cei tacuti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HabarNam
mesaj 12 May 2004, 04:25 PM
Mesaj #16


Musteriu
*

Grup: Musterii
Mesaje: 42
Inscris: 4 May 04
Din: Aici.
Forumist Nr.: 3.366



tudy eu am īncercat să joc .kkrieger, jocul de care vorbeşti tu, şi mi-a fost cvasi imposibil. Deşi sistemul meu se afla deasupra cerinţelor minime, se mişcă mai rău ca un UT 2004 pe un Pentium 2.

Sistemul meu:
  • Barton 2500+
  • Radeon 9600 128 RAM
  • 512 DDR Kingmax
  • Abit NF7 s.2


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tudy
mesaj 28 May 2004, 02:01 AM
Mesaj #17


Forumistul Filosof in 2003
*****

Grup: Membri
Mesaje: 914
Inscris: 22 March 03
Din: Bistrita / Cluj
Forumist Nr.: 112



Pai jocul foloseste din plin functiile de DirectX 9. In fond, nu e nevoie sa scrii foarte mult cod, toate umbrele, efectele de lumini, bump mapping, anisotropic filtering, etc, sunt realizate cu efectele placii... Mie de exemplu imi merge chiar decent. smile.gif E drept, pe vechiul sistem, si eu jucam in frame-uri...

Oricum, daca se poate face asa ceva in 96K, oare ce s-ar putea pune pe un CD? hh.gif


--------------------
Dintre cei care nu spun nimic, putini sunt cei tacuti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 10 November 2024 - 11:27 PM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman