Va Pricepeti In Advertising ?, Ai talent? Incearca-l aici |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Va Pricepeti In Advertising ?, Ai talent? Incearca-l aici |
9 Jul 2004, 10:04 AM
Mesaj
#36
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Vezi ca poti capta atentia intr-o mie de feluri si spun asta nu ca sa am ultimul cuvant, dar cred ca e chiar asa!
Stiu ca poti critica! Nu o sa ma repet, dar critica si tu omule una, doua, nu toate posturile noastre ce naiba?! Eu cred ca e ar fi captat mult mai bine atentia mea cel putin ideea ta daca nu faceai chestia cu "captarea atentiei" -------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
(yronick) |
8 Sep 2004, 02:32 PM
Mesaj
#37
|
Guests |
Rclama la "Untdelemn de la Bunica"
Un cadru cu un sat unde in shantz sunt mai marii betzivanii localitatii.Si se vaita unii vomita altii dorm de mult, numai bunica sta in fatza portii si croseteaza chiar daca a baut si ea pest masura? Motivul? A consumat inainte "Untdelemn de la Bunica" |
|
|
8 Sep 2004, 03:29 PM
Mesaj
#38
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 5.298 Inscris: 9 June 04 Forumist Nr.: 3.787 |
Iar targetul sunt bărbaţii cu vârsta între 18 şi 30 de ani, şi reclama va apare pe TVSport. La final va apare pe ecran "Atenţie, consumul excesiv de ulei dăunează grav sănătăţii" -------------------- viata e simpla si misto!
|
||
|
|||
Promo Contextual |
8 Sep 2004, 03:29 PM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
(yronick) |
9 Sep 2004, 02:03 AM
Mesaj
#39
|
Guests |
Pana la urmatorea idee de publicitate imi astept premiul Glumeam, evident! |
|
|
(yronick) |
17 Sep 2004, 12:42 PM
Mesaj
#40
|
Guests |
Un individ merge pe strada. La un moment dat, niste tipi periculosi il ataca si-l deposedeaza de bunuri, cum ar fi portomeul, lanticul s.a.
Acelasi individ se urca intr-un autobus supraglomerat, dupa care isi pune masca de gaze pe fata, evident. Tot omul respectiv se urca in taxi si vede cum ceasul de taxat se invarte la cifra miilor ca un cronometru ce arata sutimile de secunda. Cine ghiceste urmarea si la ce se face reclama castiga doua mere din partea mea Ar mai trebui adaugat ceva : Cuprinsul spotului imi apartine in totalitate nefiind unul din acele jocuri ale emisiunii "marca inregistrata", prin care se cere sa ghicim produsul.Si daca stam sa ne gandim aia nu dau nici astea doua mere pe care eu le ofer |
|
|
(yronick) |
17 Sep 2004, 11:05 PM
Mesaj
#41
|
Guests |
Ok, vad ca nu a ghicit nimeni, sau nu a fost interesat .
finalul era: Te-ai saturat de toate astea? Ia-ti masina! |
|
|
4 Feb 2005, 01:56 AM
Mesaj
#42
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.234 Inscris: 11 March 03 Forumist Nr.: 63 |
Cand ai zis de masca de gaze credeam ca e reclama la sapun...
-------------------- Vreti sa vedeti ceva funny? Tastati alinalinuta in Yahoo.
|
|
|
7 Mar 2005, 06:36 PM
Mesaj
#43
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.034 Inscris: 22 September 03 Din: brasov Forumist Nr.: 824 |
Atentie concurs pe bune!!
Mesaj de dat mai departe: Dragi colegi, Va anuntam ca a inceput cea mai importanta competitie adresata tinerilor care isi doresc o cariera in advertising, relatii publice, comunicare institutionala sau comunicare politica. De astazi si pana pe 25 martie au loc inscrierile la cea de-a cincea editie a Olimpiadelor Comunicarii: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro Olimpiadele Comunicarii de anul acesta au patru probe, despre care puteti afla in pagina: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/concurs.php Ca de obicei, la evenimente ii veti intalni pe cei mai de seama specialisti din toate domeniile comunicarii: advertising, relatii publice, comunicare politica si comunicare institutionala. In plus, asa cum probabil stiti, medaliile castigate la Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta distinctie pe care o poate obtine in Romania un tanar aflat la inceput de drum in profesia de comunicator. Daca faceti parte dintre acestia, va invitam sa aflati cum va puteti inscrie, in pagina: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/concurs.php De asemenea, daca aveti prieteni sau cunoscuti, care isi doresc o cariera in industria de comunicare, va rugam sa le transmiteti aceasta informatie. Cu siguranta va vor fi recunoscatori. Va asteptam si, fie ca si de data aceasta cei mai buni sa castige! Cu prietenie, Dragos Dehelean Presedinte Asociatia de Comunicare Ethos ***************************************************************************** Proiecte de comunicare pentru societatea romaneasca! Gala Societatii Civile Festivalul de Comunicare Digitala Internetics Olimpiadele Comunicarii Festivalul European AdPrint -------------------- iubeste timpul si mie lasa-mi dorul |
|
|
11 Apr 2005, 10:36 AM
Mesaj
#44
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 48 Inscris: 5 April 05 Forumist Nr.: 6.068 |
dragi forumisti, de ce a murit rubricuta asta? nu avem pasionati de advertising / muncitori in advertising aici? -------------------- |
|
|
11 Apr 2005, 11:03 AM
Mesaj
#45
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 537 Inscris: 5 October 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 914 |
Daca si webdesign-ul face parte din advertising... atunci raspunsul e: ba da
-------------------- |
|
|
11 Apr 2005, 11:34 AM
Mesaj
#46
|
|
Vornic Grup: Membri Mesaje: 280 Inscris: 30 March 04 Forumist Nr.: 2.832 |
legat de acest subiect...
Abia acum incep firmele sa angajeze specialisi in PR si advertising...dupe ce ani de zile au angajat jurnalisti... sau economisti sau teologi... etc... din pacate cei infipti in scaune vor tine cu dintii de ele... muti ani de aici incolo... dar, mai bine sa citim articolul de mai jos... Neatirnarea atirnatorilor 30-03-2005 Romanii au vocatia neclintirii. In scoala gimnaziala am invatat un cuvint care inca de pe-atunci imi desena in imaginatie tot felul de filme cu un continut mai mult sau mai putin porcos. Neatirnare. “Poporul roman a luptat intotdeauna pentru neatirnare...” Haaaaaaahaaaaaa!!! Nu mai stiu exact ce-mi inspira atunci, dar mintea adultului de-acum, frecata abraziv cu tot felul de unelte ale pervertirii si desfriului mediatic, naste gros-planuri si detalii mai mult decit hilare. Am avut un scurt-metraj al “neatirnarii” acum citeva saptamini, cind o fosta colega de liceu, acum maritata si cu functie manageriala intr-o agentie oarecare, imi scria cu naduf despre “cel mai important lucru in publicitate – a rezista”. Imaginea cu neatirnarea mi-a rascolit glandele salivare atunci cind am ajuns la pasajului redat mai sus. Ceea ce urmeaza sa va spun mai departe va va ajuta sa recompuneti portretele unor cunoscuti Legarea de glie a taranilor din cartile de istorie s-a tranformat, treptat, in legarea de scaun, de job si de sistem a slujbasilor istoriei contemporane. Foarte rar am intilnit, in ultimii aproximativ zece ani, un “vietas” multumit si suta la suta in afara oricarui compromis facut cu pretul raminerii pe postul ocupat de ani de zile. In majoritatea cazurilor, indiferent de tipul organizatiei, apare un moment hotaritor al sentimentului plafonarii, al nevoii de mai mult, al rutinei sau al necesitatii de a schimba, pur si simplu, aerul pe care-l respiri. Pentru corespondenta mea, ca pentru mai toti aceia care se cramponeaza pina la ridicol de scaunul pe care-l ocupa, “a rezista” inseamna automat “a face orice cu putinta pentru a nu fi nevoit sa-ti croiesti un alt drum”. Cam multe cuvinte? M-am exprimat lung si eufemistic? OK. “A atirna”. Atirnatorii sint de multe feluri. In agentiile de publicitate, atirnatorii sint aceia care, in ciuda faptului ca nu pot enumera prea multe victorii personale in toti anii in care nu s-au miscat din loc, se incapatineaza sa ramina. Unii vor spune “publicitatea nu este despre victorii personale, ci despre victorii colective”. Si ce te faci cind atirnatorii sint exact aceia care ingreuneaza avansul echipei ? De cele mai multe ori, aceiasi atirnatori sint mult prea patrunsi de importanta cauzei reprezentate prin functie si tin cu tot dinadinsul sa-si impuna, pe deasupra, punctul de vedere. Si aici avem o intreaga pleiada a exemplelor. Ce ziceti de unul care a scris vreo cinci comunicate de presa in ultimii, sa zicem, cinci ani, dar care supervizeaza cu priviri docte produsele muncii unora care scriu in fiecare zi? Dar despre un director de productie care este atit de adinc infipt in muntii de spaga din partea furnizorilor fideli, incit orice propunere timida, la un pret mai mic, a vreunui “nechemat” nou venit in agentie naste o reala dusmanie? Inca un eventual exemplu: cum vi se pare situatia in care “un PR” de rang inferior cere unuia de rang superior ( mai vechi si mai bine implantat in organizatie ) niste contacte care sa-l ajute sa-si indeplineasca atributiile, dar primeste un refuz categoric, urmat de intrebari banuitoare si priviri piezise, de circumstanta? Atirnatorii pot fi periculosi. Dar sint, de cele mai multe ori, plini de puncte slabe. Atirnatorii sint lipsiti de curaj si de perspective, de capacitatea privirii de ansamblu sau de onestitatea de a te privi in ochi atunci cind ti se adreseaza. Atirnatorii lustruiesc epoletii superiorilor si nu uita sa-i intrebe daca au nevoie de ceva atunci cind se duc la masa. Se grabesc sa-si afirme capacitatile inainte de a fi siguri ca pot duce un proiect pina la capat. Cauta proximitatea superiorilor si se feresc sa-si faca prieteni printre angajatii mai noi sau aflati pe functii inferioare. O fac doar atunci cind sint siguri ca-i pot lesne transforma in pioni lingai. Atunci cind cineva se hotaraste singur sa plece sau este concediat din agentie, isi spun in barba “Bine ca n-am fost eu... Oricum nu-mi placea personajul... O sa-si rupa gitul oriunde se va duce...”. Sa nu mai vorbim despre acei atirnatori care, din cind in cind, isi dau demisia “de proba”. In nici un caz nu vreau sa intelegeti ca generalizez acest punct de vedere. Mai sint si oameni care stau ani lungi intr-o companie, pe acelasi post, pentru ca isi probeaza la fiecare pas menirea pentru job si, mai mult decit atit, se simt realmente impliniti in interiorul aceleiasi echipe. Ies din discutie aceia care urca in organigrama cu viteza constanta si demonstreza ca, de la un job la altul, sint mai potriviti si mai greu de inlocuit decit la precedentul pas. Atentie, conditia este ca respectivul sa urce toate aceste trepte constient fiind ca invata in fiecare zi cite ceva, ca se perfectioneaza si ca nu uita de unde a pornit. Din pacate, publicitatea este una dintre industriile in care grupul atirnatorilor cu nasul maroniu aduce deservicii cu urmari dezastruoase. Pentru ca ambitiile sint mari, pentru ca banii sint multi, pentru ca interactiunile sint multe si de toate felurile, pentru ca imaginea si probele conteaza enorm. Aud la tot pasul: “Sint extraordinari, dar colaborarea cu ei este un chin.” Este perceptia clientului care, de cele mai multe ori, este in criza de timp. A clientului care, in momentul in care isi pune in mina agentiei interesele de imagine si de vinzari, ajunge sa-si piarda increderea in toata industria din cauza unui atirnator care nu numai ca il serveste prost, dar ii aduce si deservicii. Atunci cind “a rezista” se confunda cu “a atirna cu orice pret”, avem o problema. De la CEO pina la receptionera, sistemul are de suferit. Pentru ca perceptia asupra intregii echipe incepe sa rugineasca. Sursa -------------------- Timpu' trece greu, pe langa timp alerg. Nu mai am directie, important e ca mai merg.
Venereaza-i pe Buddha-si si pe zei, dar nu depinde de ei. Miyamoto Musashi (1584-1645) http://www.escape.uv.ro my blog: www.mcgogoo.ro |
|
|
18 May 2005, 09:36 PM
Mesaj
#47
|
|
Vataf Grup: EmailInvalid Mesaje: 207 Inscris: 18 March 03 Din: On The Air Forumist Nr.: 94 |
Hey peoples ! Am deschis acest topic in urma cu cativa ani pentru a va oferi posibilitatea de a da frau liber imaginatiei.
Am citit si ceva critici de la... media si mai nu stiu cum. Cel care "diseca" cateva idei postate aici. Well, aici se POSTEAZA si mai putin se CRITICA (pentru ca nu este cazul) ! E vorba de idei, de imaginatie. Am vazut si comentarii mai mult sau mai putin rautacioase de genul "poate cineva se va folosi gratis de aceste idei". Ma indoiesc ca e chiar atat de simplu Conceptul in sine..da, ar putea fi "furat" dar nu ar aduce nici un castig persoanei care ar face acest lucru si nu s-ar intampla decat o singura data. BIG CHEESE. In schimb cei talentati pot fi usor descoperiti AICI. Cu o singura CONDITIE ! Sa postati ORICE idee de a voastra in materie de spot Radio sau Tv. Sper ca personal sa am placerea de a colabora cu unul dintre voi pe viitor. Totul depinde doar de idei si formatul pe care sunt adaptate ele. Asta ar fi in plan secundar. In prim plan insa... cred ca e valabil pentru toata lumea: Putin amuzament nu strica. Si in plus NIMENI nu s-a nascut invatat. Asa ca va invit din nou sa eliberati imaginatia ! -------------------- Deconectat ... Permanent
|
|
|
19 May 2005, 02:59 PM
Mesaj
#48
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 5.298 Inscris: 9 June 04 Forumist Nr.: 3.787 |
Pentru ca ma simt vinovat pentru letargia in care se gaseste acest topic, vin eu cu o idee:
Brandul: Ancopolis - Afaceri Virtuale Target: Orice forumist de pe Hanul Ancutei Obiective: 1. Participarea cat mai multor oameni la realizarea jocului 2. Inscrierea si participarea cat mai multor jucatori la Ancopolis Mesaj Este un joc interactiv si distractiv. Te poti implica atat in construirea lui cat si in desfasurarea. Desi pare complicat, jocul este simplu pentru ca regulile le facem noi. Nu este necesar sa te pricepi la afaceri pentru ca este importanta distractia, iar scopul principal al jocului este acela de a invata cum sa faci afaceri. Oricine poate juca acest joc. Eh a mai ramas de scris textul, dar la asta nu prea am talent. O sa ma gandesc, pot sa se gandeasca si altii. -------------------- viata e simpla si misto!
|
|
|
20 May 2005, 12:19 PM
Mesaj
#49
|
|
Vataf Grup: EmailInvalid Mesaje: 207 Inscris: 18 March 03 Din: On The Air Forumist Nr.: 94 |
Actionmedia, se vede treaba ca ai ceva cunostiinte legate de advertising dar in cazul de fata poti face abstractie de ele pentru ca nu toata lumea care intra aici stie mecanismele ce nasc un spot complex si complet din punct de vedere ...teoretico0tehnic. Deocamdata vorbim doar de imaginatie.
e o tema interesanta ce ai propus tu dar asta ar insemna ca majoritatea posturilor ce urmeaza vor fi concentrate pe acest subiect. Ori,... ideea este de a fi abordat orice subiect fara o tema prealabila stimuland in acest mod imaginatia la un nivel mult mai extins. Acest topic a fost editat de FM!: 20 May 2005, 12:20 PM -------------------- Deconectat ... Permanent
|
|
|
20 May 2005, 01:40 PM
Mesaj
#50
|
|
Cel Mai Amuzant Forumist Grup: Membri Mesaje: 4.642 Inscris: 15 March 03 Din: Unde e cald si bine Forumist Nr.: 86 |
Pt action....
Acropolis.....a place to be somebody -------------------- - |
|
|
17 Sep 2006, 01:53 PM
Mesaj
#51
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 847 Inscris: 3 February 06 Forumist Nr.: 7.784 |
Reclama.
Reclama de actiune. Politist mai grasut cu inceput de chelie, abia observabil pentru ca dimineata isi da cu spary dintr-ala negru de la teleshoping, care acopera. Urmarire pe blocuri. Infractorul in forma, politistul mai putin, mai trage un foc, isi mai trage putin sufletul, mai injura hot-dogul de la pranz, dar e om insistent. Infractorul se arunca de pe o cladire pe cealalta. Vine randul omului legii, isi face cruce si se arunca. In spatele lui, parul. Daca omul se duce ca un bolovan, parul sau cade usor, usor ca o frunza si i se aseaza pe capul pe jumate colorat cu spray. Pe ecran apare, suprapus peste aceasta ultima imagine de potrivire a podoabei pe scafarlie, EA: Lotiunea pentru incetinirea caderii parului! Acest topic a fost editat de Titus Herbert: 17 Sep 2006, 01:54 PM -------------------- "I just saw the ugliest horse I've ever seen."
tourist, after seeing a moose at Isle Royale National Park |
|
|
17 Sep 2006, 02:28 PM
Mesaj
#52
|
|||
Cel Mai Amuzant Forumist Grup: Membri Mesaje: 4.642 Inscris: 15 March 03 Din: Unde e cald si bine Forumist Nr.: 86 |
Si poate sa fie dubla reclama....infractorul alerga-alearga, sare si iar sare...prim plan pe incaltari, niste adidasi facuti la dragasani....la un moment dat sare de pe o cladire , cade si se face placinta pe trotuar....prim-plan pe adidasii din picioare, peste imagine se suprapune textul "dar adidasii nu au patit nimica"...... -------------------- - |
||
|
|||
17 Sep 2006, 02:44 PM
Mesaj
#53
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 847 Inscris: 3 February 06 Forumist Nr.: 7.784 |
Doi iepuri dintr-o lovitura.
-------------------- "I just saw the ugliest horse I've ever seen."
tourist, after seeing a moose at Isle Royale National Park |
|
|
13 Oct 2006, 11:22 AM
Mesaj
#54
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.034 Inscris: 22 September 03 Din: brasov Forumist Nr.: 824 |
concurs de spot publicitar
spot publicitar – 30sec – 1 min Pentru inscriere la selectie trimiteti pana la data de 21 octombrie 2006 la joyartmultimedia@gmail.com urmatoarele: spotul publicitar C.V+ poza+ experienta in domeniu; Aceasta sectiune este deschisa artistilor amatori cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani. Persoana de contact la aceasta sectiune Mihai Parvulescu 004 0723 670 222. concursul este in cadrul Joy Art Festival, ed. III, 13-14-15 noiembrie 2006, Brasov detalii la www.en-joy.ro Acest topic a fost editat de secunda: 13 Oct 2006, 11:23 AM -------------------- iubeste timpul si mie lasa-mi dorul |
|
|
20 Jan 2010, 01:58 PM
Mesaj
#55
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.483 Inscris: 12 May 06 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 8.241 |
Ai cumparat de la magazin un fruct. Este fructul perfect.
Mergi spre casa zambind, tinand fructul intr-o punga transparenta, care iti permite sa admiri continutul. Ajungi acasa, te descalti fara sa lasi punga din mana. Te asezi pe scaun si lasi usor punga pe masa. Punga dezveleste singura fructul. Ridici fructul cu mana stanga si simti cum intreg corpul ia parte la experienta pe care incepi sa o traiesti. Desfaci portocala. Gura, nasul si gatul sunt atinse de aroma portocalei inainte sa gusti. Esti sigur ca va fi cea mai buna portocala pe care ai mancat-o. Rupi o felie, simtind gustul puternic chiar pe degete. Cerul gurii si interiorul obrajilor se relaxeaza pentru a trai cat mai intens senzatia. Mananci prima felie de portocala. In timp ce o strivesti usor cu dintii, mii de picaturi se raspandesc in interiorul gurii, atingand toti peretii. Simti furnicaturi dulci sub mandibula, gatul se incordeaza putin, obrajii isi schimba densitatea, incercand parca sa capete in interior forma celulelor de portocala. Este cea mai buna portocala pe care ai mancat-o. Inghiti zeama dulce, limba ridicandu-se de la radacina pentru a se imbiba cat mai mult in miraculosul lichid. Vrei sa pastrezi senzatia in intreg interiorul gurii. Mananci inca o felie, si mai dulce. Portocala perfecta nu se termina niciodata. Mesteci satisfactia dulce a fructului perfect. Mirosul se amplifica, respiri aroma. Nu poti inlocui portocala cu altceva. Nimic nu poate inlocui Orchard Fresh Oranges. --------- Merge? (da, eram plictisit) |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 23 September 2024 - 11:46 AM |