Hampu, ma bucur de apreciere. Uite, cam asa e raspunsul/reactia statului in acest sector.
Asta in cazul in care se face diferenta intre un centru de zi si o scoala care dezvolta practici incluzive.
QUOTE(dascalita @ 16 Dec 2014, 11:16 PM)
E dureros de tot,copiii cu CES sunt lasati fara sprijin real!
Partea buna este ca ne putem uni fortele
- permite-mi sa pastrez aceasta afirmatie pentru un viitor document. In 2015 imi doresc sa SPER ca ministerele muncii, invatamantului si sanatatii isi vor uni fortele si in acest domeniu.
Pana atunci, copiii cu CES au nevoie sa fie sprijiniti si e nevoie sa continuam integrarea lor, chiar si asa, deficitara, cum este. Macar unul-doi copii pot avea sansa la o viata un pic mai buna. Iar parintii lor, pot fi sprijiniti un pic mai bine/mai mult. Pentru ca atat copilul, cat si parintele au de facut pasi inainte.
Partea proasta este ca ciclul scolar si terapiile( care sunt obligatoriu de continuat), trebuie insotite de multa dragoste si daruire, iar in acest caz, intr-adevar, dascalita, nu se prea poate intr-o clasa de 30 de copii...
Daca sunt omuleti care vor sa se implice pe acest sector, va rog sa ii directionati si catre mine. De asemenea, daca stiti scoli in care sunt primiti si ajutati copiii acestia in mod real, la fel. Mi-ar placea sa le fie pastrata/redata demnitatea de persoane. De multe ori sunt priviti ca "o cauza pierduta" chiar si de familii - care, de multe ori nu mai au resurse sa spere, sa creada, sa actioneze... Si ce rezultate minunate pot fi daca este perseverenta si iubire!