Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Lupta Pentru Audienta
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Show-biz > Mass-media
Mihai
Intr-o televiziune totul se masoara in puncte de rating. smile.gif
Si totul se rezuma la concurenta. La concurenta cu celelalte programe, la cat de bine 'prinde' un mesaj.
Voi enumera pe parcurs aici mutarile facute de televiziuni pentru a iesi pe primul loc in aceasta 'lupta pentru audienta'. Sunteti liberi sa adaugati si voi.

O prima mutare: se cunoaste ca filmul indian de duminica de la Antena 1 era lider pe acel interval orar. Se mai stie ca emisiunea 'Vine Teo' era lider vinerea, de la ora 20. Drept pentru care Antena 1 a mutat filmul in cauza ghiciti cand: da, vineri la ora 20.
Cine va castiga? Eu merg pe indieni! laugh.gif
secunda
Eu am auzit cum ca Antena 1 doreste sa intreaca Protv-ul. Asa ca i l-au luat pe Andrei Gheorghe. Si pe altii.
allexa
Hmm... la cate imi amintesc eu despre Teo, cred ca-i va dovedi pe indieni cool.gif
katia
In functie de invitatii pe care-i are, s-ar putea ca Teo sa fie mai "tare". tongue.gif

off-topic: Ce este cu nebunia asta cu filme indiene? De ce prin asa de tare la public? Practic toate au acelasi subiect (ca si telenovelele). unsure.gif
Figaro
Cele mai tari sunt filmele indiene HORROR!!! Pana acum au dat doua.
Mihai
Stirile PRO TV rad tot

QUOTE
Dupa ce in 2003 PRO TV a castigat net batalia stirilor cu principalul sau rival, Antena 1, precum si cu ceilalti competitori, suprematia televiziunii care "gandeste liber" continua si in 2004. Potrivit datelor furnizate de TNS-AGB International, in primele 18 zile din ianuarie, stirile PRO TV si-au pastrat avansul in fata Observatorului. Astfel, stirile PRO TV de la ora 19.00 au avut, in medie, in primele 18 zile, 1.330.000 (12.7 rating mediu) de privitori la nivel urban.Prin comparatie, Observatorul a avut in aceeasi perioada, in medie, 1.200.000 de privitori la nivel urban (11.4 rating mediu). Programul de stiri de baza al televiziunii Prima, Focus de la ora 18.00 se claseaza pe locul al treilea, dupa stirile PRO TV si Observator, cu o medie de 710.000 de privitori la nivel urban (6.8 rating mediu) si 291.000 pe comercial (5.4 rating mediu). La nivelul publicului comercial, cel din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, de altfel si principalul segment de audienta al PRO TV, stirile de la ora 19.00 au avut in medie 632.000 de privitori (11.8 rating mediu), in timp ce Observator numai 463.000 (8.6 rating mediu). stirile de la ora 17.00 prezentate de Monica Dascalu au surclasat in perioada analizata programul rival, prezentat de cuplul Berecleanu - Zaharescu. Concret, Monica Dascalu - 1.284.000 de privitori la nivel urban (12.2 rating mediu), cuplul Berecleanu - Zaharescu - 444.000 de privitori (4.2 rating mediu).


Sursa: Libertatea
Mihai
Mai nou, in lupta pentru audienta in intervalul 17-19 a fost introdus Mircea Radu, cu selectii din emisiunea 'Din Dragoste'.
Putin probabil ca aceasta emisiune sa aiba rating mai mare decat Teo...
Mihai
Tuca si Mihaela Radulescu au batut "Oscarurile"

QUOTE
"Marius Tuca Show" de luni seara a intrecut "Oscarurile", se arata intr-un comunicat al Antenei 1. Potrivit datelor TNS/AGB International, pe segmentul de public "all urban" (populatia urbana totala), in intervalul 22.30 - 23.30, "Marius Tuca Show" a inregistrat un rating (nr. de telespectatori care se uita la un program tv din totalul populatiei) de 4% si un share (nr. de telespectatori ai unui program tv, raportat la totalul telespectatorilor de pe intervalul orar respectiv) de 14%. Pe acelasi interval, PRO TV, care a difuzat reluarea galei Premiilor Oscar, a inregistrat un rating de 2,7% si un share de 12%. Marius Tuca a avut-o printre invitate si pe Mihaela Radulescu, care va realiza in curand un show la Antena 1.
Mihai
Un milion de romani s-au uitat la "Teo si Andi"

QUOTE
Un milion de romani s-au uitat, sambata dupa-amiaza, la emisiunea "Teo si Andi". Inedita productie de divertisment a inregistrat 9.1 puncte de rating la nivelul populatiei din mediul urban si 8.9 la publicul comercial, cu o cota de piata de 28,3 si respectiv 30,9. in acest fel Teo si Andi s-au asezat confortabil pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor, urmati de Prima TV cu un scor de 4.1 la publicul din zona urbana si 3,9 la publicul comercial, Acasa cu 2.8 (urban) si 2,1 (publicul comercial), Romania 1 cu 2.7 pentru publicul din mediul urban si 1.8 pentru publicul comercial si Antena 1, care a reusit un scor de 2,1 puncte de rating la nivel urban si 1.5 la publicul comercial.
nefertiti-old
EMISIUNI SI ACHIZITII NOI LA ANTENA 1
ANDREEA VA AVEA PROPRIA EMISIUNE
Autor: OANA-MARIA BALTOC

Andreea Banica si Ionut Dolanescu au fost aruncati in lupta pentru audienta cu o noua emisiune de divertisment la Antena 1, iar Lucian Mandruta (medalion) va fi producatorul noului matinal al postului.

Antena 1 se pregateste sa dea piept cu grilele proaspete ale concurentei si pentru ca „ziua buna se cunoaste de dimineata“, primenirea a inceput cu un nou format de emisiune matinala, format propus si produs de nimeni altul decat de Lucian Mandruta, perechea Alessandrei Stoicescu la pupitrul principalului Observator al zilei.


GAZDA CARMEN MOISE
Se pare ca pentru inchegarea noii echipe matinale s-au ales destul de multe nume din bucataria proprie. Astfel, chiar daca s-a auzit ca si-a incercat norocul pentru un post si sexy Marioara (Iulia de la Big Brother 1) „in poza“ a ramas actrita Magda Catone, pentru rubrica „Utile“, reporterul Ionela Nastase, cu o rubrica de stiri mondene si, din bucataria altora, Dragos Vasile, de la Academia Catavencu, responsabil cu revista presei. Gazda matinalului va fi Carmen Moise, care a trecut de la munca de teren din cadrul Observatorului la carma diminetilor anteniste.


CONCURENTA CU SURPRIZELE
Insa, asul din maneca producatorilor este revenirea Andreei Banica de la Blondy pe sticla postului din Baneasa. De data aceasta, se pare ca platinata jumatate a trupei Blondi a reusit sa faca o impresie de zile mari pentru ca i s-a oferit sansa sa sutina, alaturi de Ionut Dolanescu, cu care va face pereche, o productie de divertisment plasata sambata seara, la ore maxime de audienta. Oricum, trebuie sa recunoastem ca saltul Andreei este impresionant de-a dreptul. Ultima sa interventie la Antena 1 s-a redus la o mini-emisiune, care dura cam cinci minutele, timp in care se prepara un cocteil de catre un barman foarte vorbaret, iar Andreea intretinea o discutie de aproape un minut cu vedeta invitata. Noua productie va dura trei luni si o saptamana si va intra probabil in concurenta cu Surprizele Andreei Marin, cu atat mai mult, cu cat va fi o sarcina dificila pentru cei doi prezentatori-vedeta.


O PERECHE IDEALA
Probabil ca perechea Andreea - Ionut a atras atentia celor din Antena 1 inca de pe 8 martie, cand Ionut Dolanescu a participat pe post de burlac la emisiunea „O zi cu Fat-Frumos“, iar Andreea s-a regasit printre vedetele juriului, exclusiv feminin. El cantaret (de muzica populara), ea interpreta (de muzica dance), de aici si ideea emisiunii inca nebotezate: doua echipe de interpreti se vor infrunta pe acorduri cat mai melodioase si se vor stradui sa cucereasca melomani din ambele tabere sub indrumarea prezentatorilor. Se pare ca producatorii au fost atat de multumiti de cuplul format de Andreea si Ionut, incat pana duminica incheierea contractelor se va finaliza. Filmarile primelor editii ale emisiunii vor incepe in forta pentru ca telespectatorii sa o poata viziona chiar din luna aprilie.


www.ziarulcn.com
Mihai
Romania 1, lider de audienta

Postul national de televiziune s-a situat pe locul intai, duminica, in batalia pentru audienta pe intervalul orar 19.00-22.00. Finala Cupei Romaniei la fotbal a adus in fata televizoarelor 1.150.000 de telespectatori. Cu o audienta medie de 11% si cota de piata de 31,2%, TV Romania 1 a fost fruntasa in intervalul 18.55 - 20.55 fata de posturile Antena 1 si Pro Tv, se arata intr-un comunicat al postului. Editia speciala "Alegeri locale 2004" a obtinut cea mai mare audienta pe intervalul 20.55 - 23.39, cu o medie de audienta de 8,9% si cota de piata medie de 22,4%. (Libertatea.ro)
Mihai
Formatele TV de stiri urca in topul audientelor

Realitatea TV si Antena 3 au scapat practic neatinse de fluctuatia sezoniera de audienta

In Romania se lanseaza mai multe televiziuni decat niciodata. Un singur lucru pare ca nu se schimba in piata tumultoasa a audiovizualului, suprematia Pro TV, televiziunea de inspiratie americana. TVR si Antena 1 duc o lupta surda pentru detronarea liderului.

TVR a reusit sa bata PRO TV pe piata de televiziune doar in luna iunie, cand a difuzat campionatul mondial de fotbal. Televiziunea publica a atins atunci o cota de piata de 16,8%, impingand televiziunile comerciale cu cate un loc in jos. Au urmat Pro TV cu 15,6%, Antena 1 cu 13,7% si Acasa, cu 9%. In primele sapte luni ale anului, liderul de piata in televiziune, pe urban, este Pro TV, cu exceptia lunii iunie cand a fost detronat de TVR in timpul campionatului mondial de fotbal. Pro TV oscileaza intre 16 si un maxim de 18,2% cota de piata. Locul al doilea in impartirea pietei de televiziune este in mod traditional ocupat de Antena 1, cu exceptia “accidentului” fotbalistic din iunie, cand a fost pe locul al treilea. Caderea pe locul al treilea s-a propagat insa si in iulie, cand televiziunea familiei Voiculescu a avut doar 12,5% cota de piata pe universul urban.

Din audientele culese de TNS-AGB si furnizate de-a lungul anului de Asociatia Romana de Masurare a Audientei, se mai vede ca in mod obisnuit televiziunea publica se lupta cot la cot pentru audiente cu televiziunea de nisa a grupului Media Pro, Acasa, o nisa careia toti comentatorii ii pun ghilimelele de rigoare, fie ca se refera la audientele de televiziune generalista ale acesteia, fie ca e vorba de incasarile “uriase” pe care a doua televiziune a lui Sarbu le atrage din publicitate. Un loc constant in chiar “inima” pietei de televiziune il are Realitatea TV, situata, in primele sapte luni ale anului, pe locul cinci in topul cotelor de piata, cu procente pornind de la 4,6%, in acelasi fatidic iulie, pana la 5,8%, in luna aprilie.

Antena 1 are peste 600.000 de telespectatori pe minut
Locuri constante ocupa in primele sapte luni ale anului Prima TV si TVR2, urmatoarele doua televiziuni clasate in top in functie de cota de piata din mediul urban. Prima TV realizeaza procente de 4%, in vreme ce TVR2 se situeaza in jurul cotei de 3%. Daca ne uitam cum isi impart intre ele televiziunile piata in mediul urban, putem sa ne facem o idee aproximativa despre cine incaseaza cei mai multi bani din publicitate, desi relatia nu este liniara. Cum isi impart insa televiziunile telespectatorii, la nivel national?
Aici situatia este diferita din cauza acoperirii mai mari pe care televiziunea publica o are pe tot teritoriul Romaniei. Asta face ca pe un univers format din toti indivizii peste patru ani, atat in mediul urban, cat si in mediul rural, audienta programului 1 al televiziunii publice sa fie mai mare decat aceea a Pro TV. Cele doua isi impart primele locuri, cu o medie situata in jurul cifrei de 700.000 de telespectatori pe minut (calculata timp de 24 de ore, sapte zile din saptamana). Antena 1 atrage putin peste 600.000 de telespectatori pe minut in mod constant, in fiecare luna de sezon, interesul pentru televiziunea din Baneasa scazand insa progresiv din luna aprilie si mai, odata cu aparitia sezonului cald, cand aceasta atrage numai 300-400.000 de telespectatori pe minut.

TVR2 face un parcurs constant pe locul 5 in topul numarului de telespectatori atrasi, in vreme ce o televiziune generalista, Prima TV, si una de stiri, Realitatea TV, isi disputa locurile 6 si 7. O observatie trebuie facuta privind ascensiunea televiziunii de stiri a grupului Intact, Antena 3, in primele zece clasate atat in ceea ce priveste cota de piata, cat si in topul audientei, in lunile iunie si iulie. De asemenea, absolut remarcabila este prezenta unei televiziuni pentru copii, Minimax, in top 10 al audientei, in luna ianuarie, cand a inregistrat 64.000 de telespectatori pe minut, peste B1 TV si TV Sport, televiziunile care isi disputa in mod traditional locul 10 in topul audientelor.



Sursa: Capital.ro
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.