Cititi mai multe despre asta in
Title Tags, Meta Descriptions And KeywordsAs adauga la lista ta de mai sus:
*Nu fa pagina de intrare cu Flash. E adevarat ca Google de curand
indexeaza Flash, dar multi FOARTE multi useri nu agreeaza paginile cu Flash. Daca totusi insisti, pune o optiune “skip intro” Si pune-o cu font color CLAR, ca
aici nu ca
aici. Cel mai bine e sa oferi Flash ca optiune in pagina de intrare. Vezi
aici.
* Nu pune muzica in pagina de intrare. Deranjeaza pe majoritatea userilor. In plus uneori nu se aude nimic, ca
aici. Daca totusi insisti, pune o optiune “music off” ca
aici.
Andrei^ wrote:
In loc de “bogat” eu as folosi cuvantul “relevant” relativ la cele mai importate keywords din pagina. O mica paranteza: se recomanda o keyword density in pagina in jur de 4-5%, nu mai mult. Un tool a’ntiilea e
Keyword Density Analyzer (Search Engine World)Andrei^ wrote:
As aduga nu numai NUMARUL dar mai ales CALITATEA acelor links.
In Google – si nu numai - un link de la New York Times – de exemplu – valoreaza cat 100 de link-uri de la site-uri obscure. Am zis 100, dar s-ar putea sa fie 99, iar uneori chiar 101.
In plus as adauga ca multe motoare de cautare au in algoritmul lor ca factor link-uri exterioare in site-ul tau.
Mai pe intelesul tuturor, incoming si outcoming links. Ambele sunt importante, mai ales cine link-eaza la site-ul tau.
As aduga la lista lui Andrei: nu folosi tehnici de spam.
Pentru detalii vezi articolul meu:
Search Engine Spamming Sucks!.
Spamming e cea mai proasta idée pe care un Webmaster o poate avea in ziua de azi.
Spam-ul a functionat cu multi ani in urma, dar IN SFARSIT motoarele de cautare s-au desteptat – nu pe deplin, mi-as permite sa adaug – si te ban-eaza cat ai zice peste. Uneori, ca nu intotdeauna fac treaba ca lumea.
Spamming e drumul cel mai sigur ca un site sa nu fie INDEXAT, sau BANNED in motoarele de cautare.
Deci, DON’T DO IT!
Andrei^ wrote: