Merci, Ovidius.
Despre manutzele intinse, stiu deja ce si cum, nu prea are cum sa ma ia ceva prin suprindere (ce tine de bani), caci stiu sa planific.
Despre Renault-ul cu pricina, s-a deschis capota in mers, la 100 km/h, pe autostrada (bine ca era restrictie de 100, ca de obicei aici nu e deloc). I-a spart parbrizul, nu a mai avut deloc vizibilitate si nu vreau sa ma gandesc ce ar fi fost daca nu si-ar fi pastrat sangele rece si nu ar fi avut putin noroc... acum se studiaza cauza, e posibil sa fi fost unul din cele 2 sisteme de siguranta ale capotei defect sau sa nu fi fost reparata corespunzator capota (la un accident mai vechi). In orice caz, sper sa mearga pana in panzele albe cu cercetarile si sa plateasca cine trebuie, nu numai reparatia facuta pe Casco-ul lui, ci si riscurile la care a fost supus.
Stiu ca nu exista service perfect in Romania, insa macar am senzor care ma va anunta daca a ramas capota deschisa (de fapt, un senzor ce detecteaza mai multe probleme, nu unul special pentru capota) si, in plus, din ce am auzit pana acum, service-ul care ma intereseaza pe mine este unul profesionist.
Si profesionalismul celor care au vandut masina a contat pentru mine, in comparatie cu Renault. La Peugeot, jos palaria. Sa vedem serviciile post-vanzare.